niedziela, 22 lutego 2015

" Tylko przy mnie bądź " Joanna Sykat


Czasem wybór między pieniędzmi a miłością jest trudny.

Jeszcze trudniejszy, gdy musisz zdecydować między zdobyciem pieniędzy potrzebnych ukochanej osobie a byciem z nią w chwilach, kiedy cię potrzebuje.

Marta ma świadomość tego, że sprzedała swoje życie i czas. Dzięki lukratywnemu kontraktowi zamieniła szum drzew, zieleń traw, zapach kwiatów i szmery strumyków na gąszcz światłowodów, mieszkanie pełne nowinek technicznych i egzystowanie (bo przecież nie można tego nazwać życiem) pod wielką kopułą z pleksiglasu. Ale to wszystko zrobiła przecież dla Niego – dla Wojtka, którego może widywać jedynie podczas krótkich urlopów. Czy to wszystko było tego warte?

Pewnego dnia kobieta spotyka Wiktora – mężczyznę, z którym kiedyś, zanim oboje podpisali swoje umowy, łączyło ją coś niezwykłego. Teraz w tym sztucznym, wypranym z uczuć świecie wspomnienia nie dają Marcie spokoju.

Czy Marta będzie w stanie przywrócić Wiktorowi pamięć dawnego szczęścia?
Czy można odzyskać czas stracony w pogoni za zyskiem?
I wreszcie – co się stanie z Wojtkiem?


źródło opisu: http://www.replika.eu/index.php?k=ksi&id=542




"..- Spierdoliłem życie wszystkim - mruknął do siebie - Umiałem zrobić dziecko, ale ojcem nie chciało mi się już być" cyt. 154 str

Jest to moja kolejna książka tej autorki, oczywiście znowu się nie zawiodłam. Powieść pomiędzy filmem " Seksmisja" a dzisiejszymi wyścigami szczurów, niesamowita mieszanka świetnie, powiązana fabuła, akcja rozwija się w zawrotnym tempie więc się nie nudzisz, wpadasz w świat fantazji autorki ale czy to do końca jest rzeczywiście fantazja Pani Joanny, mam duże wątpliwości. Taki poniekąd świat nas otacza, gonimy, pniemy się po szczeblach i zapominamy o najważniejszym...
O czym zapominamy, to już musisz sam się dowiedzieć czytając ta książkę.

Osobiście polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz