sobota, 27 czerwca 2015

" Samotność w sieci " Janusz Leon Wiśniewski


 
 
 
 
 









Powieść tak współczesna, że bardziej nie można: z Internetem, pagerem, elektronicznymi biletami lotniczymi, dekodowaniem genomu i SMS-ami. A przy tym tak tradycyjna jak klasyczna historia miłosna. Powieść o miłości w Internecie. Tej ostatecznej, tej, o której się marzy... 






Zabierałam się za nią dobre kilka lat, leżała sobie na półce i cierpliwie czekała, nabierała mocy albo ja musiałam do nie dojrzeć, dlaczego....
Pierwszy niestety obejrzałam film i ..... no właśnie, mój błąd teraz już tego błędu nie popełniam.
Książka dla mnie okazała się rewelacyjna.
Czy taka historia może się przytrafić w realnym życiu?
Tak, zdecydowanie mówię tak, może to spotkać każdego z nas a zwłaszcza teraz w dobie Internetu...

Osobiście przepadłam w niej, delektowałam się nią, każda strona pieściła moje zmysły, chciałam z nią spędzić jak najwięcej czasu.... dlaczego,,,,,, dla mnie okazała się niesamowitą historią miłosną.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz