czwartek, 24 kwietnia 2014

" Nadziei na lepsze jutro" Ewa Bauer

Powieść „W nadziei na lepsze jutro” przedstawia historię młodej kobiety, która bardzo pragnie być szczęśliwa. Pomimo przeciwności losu i osobistych tragedii, jakie ją spotykają, wciąż wierzy, że prawdziwa, wierna i uczciwa miłość istnieje. Losy Anny przeplatają się z losami dwóch innych kobiet, których życie również nie układa się tak, jakby sobie tego życzyły. Bohaterowie powieści przechodzą metamorfozy, podejmują różne – nie zawsze słuszne – decyzje. Prowadzą wieczną walkę dobra ze złem. Emocje w tej książce grają główną rolę. Czy w poszukiwaniu miłości wolno wszystko?


źródło opisu: z okładki
źródło okładki: autor
 
 
 


 " Ciekawe...,że dostrzegamy, jak bardzo nam na czymś zależy dopiero wtedy, gdy to tracimy.." cyt. 91 str.

Czy nie każdy z nas popełnia błędy, czy nie każdy z nas może na chwilę zbłądzić?
O tym jest ta książka.
U mnie książka wzbudziła dużo emocji, przemyśleń nad naszym zachowaniem. Potwierdziło się jednak to, że w małżeństwie trzeba rozmawiać.

Książka na jedno popołudnie bo,
- jak zaczniesz ją czytać to nie sposób się od niej oderwać,
- bardzo krótka tylko 155 str.
- świetnie napisana dlatego strony same przelatują i nim się obejrzysz a to już koniec.

Bardzo żałuję, że nie ma wersji papierowej tylko e-book, jednak nie zawiodłam się na autorce która odkryłam przez przypadek, czekam na następne jej książki.

Bardzo proszę o papierową wersje tej książki, można w tedy ją poczuć, przytulić, dotknąć takie książki dla mnie mają duszę, magię coś czego brakuje wersjom elektronicznym.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz