poniedziałek, 11 sierpnia 2014

" Głowa anioła " Hanna Cygler


Romans, sensacja i zaskakujące zwroty akcji, zresztą jak to zwykle w powieściach Hanny Cygler, która nie lubi się nudzić w jednym gatunku i dostarcza czytelniczkom sporą dawkę dobrej zabawy.

Julia Sarnowska przyjęła zlecenie na renowację zabytkowego pałacyku Hemmerlingów i po wielu latach wraca do rodzinnej miejscowości. Wszystko wokół wydaje się dziwne. Zmienili się też dawni przyjaciele. Tymczasem ktoś próbuje przeszkodzić Julii w pracy. Może to sprawka jej nowego ukochanego? Julia próbuje uporządkować swoją przeszłość, gdy nagle teraźniejszość staje się śmiertelnie niebezpieczna.

Romanse, sensacja, zaskakujące zwroty akcji, zresztą jak to zwykle w powieściach Hanny Cygler, która nie lubi się nudzić w jednym gatunku i dostarcza czytelniczkom sporą dawkę dobrej zabawy.


źródło opisu: Rebis Dom Wydawniczy, 2014
źródło okładki: http://www.rebis.com.pl/
 
 
Książka  wygrana w konkursie, pomyślałam sobie, och jakieś " babskie czytadło ", jak miło byłam zaskoczona gdy zabrałam się za nią.
 
Książka na jedno popołudnie, gdyż jak zaczęłam ją czytać nie sposób był ją odłożyć na półę. Pochłonęła mnie całkowicie, zatraciłam się w niej na kilka godzin ale warto było.
Akcja ułożona dwu torowo, fajnie napisana z lekkim wątkiem kryminalny w tle.
Autorka bardzo umiejętnie budowała napięcie, nie powiem, że mnie wykończyła emocjonalnie ale wzbudzała u mnie ciekawość z każdą przeczytana stroną.
 
 Jest to moja pierwsza pozycja tej autorki ale na pewno nie ostatnia.
Teraz zabieram się za " Dwie głowy anioła" czyli 2 tom
 
 
 

1 komentarz:

  1. Ten cykl, jak i cała twórczość Hanny Cygler jeszcze niestety przede mną. Kiedy ja znajdę na to wszystko czas?

    OdpowiedzUsuń