środa, 20 sierpnia 2014

" Wybaczenie " III tom Agnieszka Lingas - Łoniewska

Miłość ma wiele twarzy, a bohaterowie „Łatwopalnych” poznali je wszystkie. Przeznaczenie nieraz wystawiło ich uczucia na próbę, a teraz ponownie muszą stoczyć walkę o to, co dla nich najważniejsze.
Dolnośląskie krajobrazy po raz kolejny stają się miejscem, gdzie przeszłość i przyszłość splatają się w teraźniejszości i na jaw wychodzą głęboko skrywane tajemnice.
Ostatnia odsłona Łatwopalnych. Pełna pasji, emocji i… wybaczenia.               


źródło opisu: www.novaeres.pl
źródło okładki: www.novaeres.pl
 
 
                                                    
                                                 " Wybaczenie " III tom
 
 
 
Pani Agnieszka postawiła sobie wysoka poprzeczkę, przyzwyczaiła nas do powalających powieści do pogmatwanych losów bohaterów i ...
 
Niestety mnie osobiście trylogia ta rozczarowała, może po trylogii " Zakręty losu " spodziewałam się czego podobnego, powalającego, trzymającego w napięciu, budzącego niesamowite emocje a otrzymałam przewidywalną, banalną historię, która nie wzbudziła emocji.
I tom zapowiadał dość ciekawą historię.
II tom był już dość przewidywalny zaś
III tom okazał się banalny.
Mam wrażenie, że autorka postawiła na komercję a nie na jakość.
 
 
 
Znając wcześniejszą twórczość pani Agnieszki dałam  jej kredyt zaufania, wystawiając za I i II tom wysoką ocenę  i niestety rozczarowałam się.
 
Czekam teraz na następną trylogię która jeszcze w tym roku ma swoją premierę i mam nadzieję, że się nie zawiodę !!!!!!!!
 
Przepraszam pani Agnieszko ale takie są moje odczucia, może za dużo od pani wymagałam, może za dużo oczekiwałam.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz