piątek, 4 lipca 2014

"Miłość w kasztanie zaklęta" Monika A. Oleksa


Miłość w kasztanie zaklęta to opowieść o miłości kobiecej i słabościach zwykłego człowieka. O podejmowaniu trudnych decyzji i umiłowaniu życia. To książka o dostrzeganiu niedostrzegalnego.
Marta, samotna trzydziestoparoletnia nauczycielka, ma przyjaciół, plany i marzenia, ale nie ma nikogo bliskiego, z kim mogłaby się nimi dzielić. Przedwczesna śmierć rodziców, a potem odejście ukochanej babci pozostawiły w niej głęboki ślad oraz poczucie ulotności i kruchości ludzkiego życia. Marta wie jednak, że wszystko ma swój czas, i dlatego czeka na księcia z bajki. Niespodziewanie w jej życiu pojawia się Piotr. Kim jest jednak tajemnicza kobieta, która zaklęła w kasztanie swą miłość do Piotra i do małego Miłosza? Czy ich losy, w zadziwiający sposób wplecione w życie Marty, się połączą? Czy Marta jest gotowa na przyjęcie wszystkiego, co przyniesie jej przyszłość?

                                        źródło opisu: zysk.com.pl
 
 
Delektowałam się każda stroną, dawkowałam ją kartka po kartce, powoli aby jak najdłużej spędzić z nią czas.
Książka mnie nie powaliła na kolana ale mnie oczarowała.
Napisana tak, że nie można się oderwać nie sposób jej odłożyć na półkę, po prostu się nie da.
Emocje jakie mi towarzyszyły z nią nie da się opisać.

Cudowna historia, nie tylko na okres urlopowy.
Szczerze polecam.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz