wtorek, 18 marca 2014

" Brudny świat " Agnieszka Lingas - Łoniewska

" Jeden z najpopularniejszych fan fiction, w 2010 wydany w USA pod tytułem "Dirty World" doczekał się polskiej premiery. Wstrząsająca opowieść o miłości, demonach przeszłości, głęboko skrywanych tajemnicach i o wielkiej namiętności. Wichrowe wzgórza miały swoich Cathy i Heathcliffa, Brudny świat pokazuje zagmatwane i tragiczne losy Kati i Tommy'ego..."

źródło opisu: http://agnesscorpio.blogspot.com/

źródło okładki: http://agnesscorpio.blogspot.com




„Pozostań przy mnie na zawsze
- przybierz, jaką chcesz, postać
- doprowadź mnie do obłędu,
tylko nie zostawiaj mnie samego w tej otchłani,
gdzie nie mogę cię znaleźć!
Nie mogę żyć bez mojego życia.
Nie mogę żyć bez mojej duszy!"

Cóż trudno mi cokolwiek napisać tak od razu po przeczytaniu tej książki.
Nocka zarwana, książka przeczytana. Co tam nocka, warta było tego.

Tylko jak tu teraz funkcjonować !!!!!


Jestem cała rozdygotana. Tak fantastycznego dramatu dawno nie czytałam. Książka mnie powaliła na kolana, trzymająca w napięciu, właściwie sama się czytała, nie można się było od niej oderwać. Autorka targa niesamowicie naszymi emocjami. Cudownie, że w końcu doczekaliśmy się polskiego tłumaczenia. Rzeczywiście, zakończenie książki nie mogło być INNE, musiało być takie. Cała historia zostawia ślad po sobie, zostaje w pamięci.

Pani Agnieszko, GRATULACJE ma Pani niesamowity talent !!!!!


Książka powinna być sprzedawana w pakiecie z dużym opakowaniem chusteczek. I powinno być ostrzeżenie
"Osoby wrażliwe, może wprowadzić w depresję "


Trzy dni po przeczytaniu książki " Brudny świat "

Ciężko było mi zabrać się za inną lekturę, cały czas spoglądałam na " Brudny świat ", myśląc, jeszcze raz przeczytam i przejdzie mi ..... Zabieram się, więc za inna lekturę, zaczynam czytać i co ..... Nic z tego..... Nie, Nie jeszcze nie, zostaję więc jeszcze w " Brudnym świecie ", przenoszę się jednak w inny świat, odpływam..... zatapiam się ...... analizuję..... Książka ta mnie całkowicie rozbiła, powaliła.

Taka miłość.....
Tak kochać....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz