czwartek, 20 marca 2014

" Zakręty losu " Agnieszka Lingas - Łoniewska

" Pierwsza część trylogii o braciach Borowskich. Książka o miłości pierwszej, nieoczekiwanej i niezwykłej. Jej siła jest tak wielka, że odmienia ludzi i zdarzenia. I chociaż prowadzi do zbrodni, odkrywa przed bohaterami blask wielkiej namiętności...

Katarzyna rozpoczyna życie w nowym otoczeniu, gdy nagle pojawia się On… Dziewczyna boi się nadchodzącej namiętności, ale już wie, że będzie w to brnąć. Czuje, że zaczyna jej na nim zależeć… i to bardzo.

Krzysztof od początku wiedział, że z nią to będzie coś innego. Zastanawiał się nad swymi uczuciami i odkrywał w sobie coraz większe pożądanie. Nie przypuszczał, że ta miłość na zawsze odmieni jego życie…

Poruszająca opowieść o młodości uwikłanej w wybory, które odmienić mogą niejedno życie. Czy wiara w potęgę miłości zdoła uchronić bohaterów przed trudnościami, jakie niesie los? Czy ich marzenia o wspólnym życiu mogą się ziścić?.."
źródło opisu: Wyd. Novae Res, 2012
źródło okładki: http://zaczytani.pl/
                                        

 Listopad 2013

Jest to moja pierwsza książka tej autorki i na pewno nie ostatnia. Na początku myślałam, że czytam książkę dla młodzieży, bo akcja toczy się wokół nastolatków. Myliłam się akcja tak się rozwinęła, że ho ho... Nawet musiałam sięgnąć po chusteczkę. Podsumowując dla mnie świetna książka. Jest pierwsza rozkwitająca miłość, codzienne życie, radości i smutki.... a co dalej, zachęcam sami przeczytajcie, wciąga niesamowicie. Czy to dobra książka, rzecz gustu. Dla mnie świetna.


Luty 2014

Sięgnęłam po tą pozycję znowu, gdyż uważam, że są takie książki do których trzeba co jakiś czas wrócić. Trylogia do nich należy. Czytając tą książkę mimo, że znam fabułę cały czas jednak budzi u mnie sporo emocji. Frustracja i chore ambicje rodziców, miłość, narkotyki i śmierć, o tym jest ta książka. Zawsze po przeczytaniu jej mam chwile wyciszenia... zatrzymania się....przeanalizowania wydarzeń opisanych w tej książce. Czy to nie może się przydarzyć każdemu z Nas? Może?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz