poniedziałek, 30 czerwca 2014

" Historia pewnego związku" 1 tom Danka Braun

 

Namiętność, erotyczny układ, uczuciowe wzloty i upadki.
Czy pożądanie i romans bez zobowiązań mogą być podstawą głębokiego związku?

Wszystko zaczęło się w czasach, gdy sklepowe półki świeciły pustkami, a w kawiarniach podawano głównie winiak klubowy.

Poznali się w kultowym krakowskim klubie studenckim Pod Jaszczurami.

Ona - skromne, niedoświadczone brzydkie kaczątko, zakochała się w nim bez pamięci. On - obiekt pożądania większości kobiet, syn bogatych rodziców, łaskawie pozwolił się wielbić, a rola nauczyciela seksu mocno go bawiła. Pewnego dnia wyjechał. Spotkali się po jedenastu latach, gdy ona, samotna matka, już nie tak skromna, szykowała się do zamążpójścia, a on, wdowiec, chciał znaleźć w Polsce wyciszenie.               
 źródło opisu: http://www.prozami.pl/index.php/zapowiedzi/70-qhis...(?)
źródło okładki: http://www.prozami.pl/index.php/zapowiedzi/70-qhis...»


Historia pewnego cynicznego narcyza i szarej myszki.

Musze przyznać, że dawno nie czytałam tak świetnej książki współczesnego pisarza.

Jeśli szukacie książki lekkiej ale wciągającej, trzymającej w napięciu od pierwszych stronic to przeczytajcie tą historię która może się kiedyś wydarzyła obok was.
Książka mnie pochłonęła, noc zawalona ale nie mogłam jej tak spokojnie odłożyć na półkę, musiałam dobrnąć do końca i dowiedzieć się jak to się zakończyło.
Czytając ją miałam " motyle w brzuchu" z emocji, książka fajnie napisana, widziane oczami jej i jego.

Cudowna historia pewnego cynicznego narcyza i szarej myszki - zostaje w głowie i daje do myślenia.

Ja zabieram się za II tom a wam polecam ją jako świetny relaks na weekend, na urlop, do poduszki przed snem nie polecam bo przepadniecie z nią tak jak ja przepadłam na całą noc, ale warto było.




2 komentarze:

  1. Ja niedawno skończyłam tom II, ale I ciągle przede mną. Mam nadzieję, że wkrótce do mnie przybędzie i dostarczy mi tylu samo wrażeń, co II :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zaczęłaś czytać od II tomu tą historię, więcej emocji i napięcia jednak daje trzymanie się kolejności tomów. Teraz czytając I tom już znasz trochę historię Renaty i Roberta ale mimo wszystko jeszcze sporo wrażeń przed tobą. Ja osobiście już przeczytałam ich historie dwa razy i jak się ukaże III tom to zapewne sięgnę po I i II dla lepszego wejścia w klimat.

      Usuń