wtorek, 10 czerwca 2014

" Ta druga " Karolina Wilczyńska


Ile jesteś w stanie poświęcić dla mężczyzny, którego kochasz?
Jak to jest, kiedy ta druga zabiera męża, ojca, partnera i przyjaciela?
Czy jest możliwe, żeby zacięte rywalki połączyła nić porozumienia?
Opowieść o wzajemnych relacjach dwóch kobiet, które przez całe dotychczasowe życie nie potrafiły się porozumieć. Choroba jednej z nich staje się pretekstem do pierwszego rozliczenia tych wielu gorzkich lat... Książka zaskakuje czytelnika swoim nietypowym pomysłem oraz ogromnym bogactwem języka autorki.


źródło opisu: Wydawnictwo Replika, 2011
źródło okładki: www.replika.eu
 
Zastanawiałam się co mogę napisać o tej książce, 
- dobra, czy nie - jestem w kropce.
Książka napisana właściwie prawie bez akcji oparta w większości na wspomnieniach.
Nie darzyłam sympatią żadnego bohatera a główną bohaterkę za jej głupotę nienawidziłam.
Książka jednak jest tak napisana, że nie można, nie sposób się od niej oderwać aż do ostatnich stronic i wtedy......  wszystko wyjaśnia.
Choroba jaka jest w niej poruszana, żyje czasami obok nas, nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy.
 
Może po przeczytaniu tej książki na pewne sprawy spojrzycie inaczej.

Zdecydowanie polecam, a czy książka jest dobra czy nie, sami ocenicie.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz