poniedziałek, 23 czerwca 2014

"Na krawędzi nigdy", "Na krawędezi zawsze" J.A. Redemski


" Na krawędzi nigdy " 1 tom J.A. Redemski
 
Pewnego dnia Camryn Benett porzuca swoje dotychczasowe życie i wsiada w pierwszy lepszy autobus. Rusza w nieznane, zabiera ze sobą jedynie pieniądze i telefon. Na trasie spotyka tajemniczego Andrew Parrisha. Mężczyzna jest przystojny, zagadkowy i zachowuje się tak, jakby wczoraj i jutro nie istniały. Razem przemierzają gorącą i dziką Amerykę. Dzięki Andrew Camryn odkrywa, czym jest miłość i gorąca namiętność. Te kilkanaście dni, które spędzają razem, zmienia ich bezpowrotnie. Jednak Andrew ma tajemnicę, jedną z najgorszych. Przyjdzie czas, w którym Camryn dowie się, co ukrywa jej ukochany. Czy prawda złączy ich na wieki, czy bezpowrotnie rozdzieli? Finał tej historii wyciśnie łzy z niejednego oka.

To powieść drogi, książka o miłości, namiętności, życiu chwilą i w zgodzie ze sobą. Historia Andrew i Camryn otwiera nam oczy na to, jak ważne jest podążanie za swoimi pragnieniami i jak intensywne, namiętne, kolorowe, ale także pełne bólu bywa życie.        
 
" Na krawędzi zawsze " 2 tom J.A. Redemski
 
Nasza historia się zakończyła, ale nasza podróż trwa.
Ponieważ zawsze będziemy żyć na krawędzi, aż do śmierci...

Kilka miesięcy wcześniej Camryn i Andrew, spotkali się w autobusie w drodze donikąd. Zakochali się w sobie i dowiedli, że gdy dwoje ludzi jest sobie przeznaczonych, los znajdzie sposób by ich połączyć.
Teraz, w niecierpliwie oczekiwanej kontynuacji "Na krawędzi nigdy" Camryn i Andrew oddają się w pełni swej miłości do muzyki, pełnymi garściami czerpiąc z życia, tak jak sobie to obiecywali. Ale kiedy wydarza się tragedia, ich związek wystawiony zostaje na ostateczną próbę. O ile Camryn próbuje zagłuszyć swój ból, to Andrew podejmuje śmiałą decyzję - żeby ich życie wróciło na dawny tor, muszą znowu wyruszyć w drogę. Razem odnajdą namiętność, przygody i wyzwania których nie spodziewali się w najśmielszych snach.
                   
                                      źródło opisu: Wydawnictwo Filia, 2014



Skuszona dużą ilością pozytywnych opinii, sama w końcu po nie sięgnęłam.

Niestety książka mnie nie powaliła jak większość czytelniczek. Dla mnie za mało emocji, choć muszę przyznać, że zdarzyło mi się parę razy uronić łzę. Fabuła książki dość ciekawa, napisana lekkim językiem więc szybko i fajnie się ją czyta.

Zastanawiała się co ta książka w sobie ma, że mnie nie powaliła a jednak została mi w głowie i nie chce wyjść.

Urzekła mnie postawa Andrewa, odpowiedzialny, opiekuńczy.......może to on spowodował, że książka tak głęboko się zakorzeniła w mojej głowie.

Czy to dobra książka?
Rzecz gustu, sami ją przeczytajcie,  może was powali albo nie jak mnie ale daje do myślenia a to już jest warte sięgnięcia po nią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz