poniedziałek, 30 czerwca 2014

' Historia pewnej niewierności " 2 tom Danka Braun


Robert Orłowski, wybitny, wzięty neurochirurg od zawsze jest obiektem westchnień wielu kobiet. Przystojny, inteligentny, a do tego bogaty – zdaje sobie sprawę z atutów, którymi dysponuje. Po ślubie z Renatą stara się być przykładnym mężem i ojcem. Rozdarty między Krakowem a kliniką w Bostonie, gdzie pracuje, potrafi znaleźć czas dla rodziny i zaangażować się w budowę wymarzonego domu. A jednak żona zauważa, że Robert nie poświęca jej już tak wiele uwagi jak kiedyś. Podskórnie wyczuwa, że nie jest to kwestia przemęczenia, a za przedłużającymi się wyjazdami męża kryje się coś więcej, niż tylko praca. Zaniepokojona, pewnego dnia pakuje siebie i dzieci i wyrusza do Bostonu w poszukiwaniu prawdy o Robercie.


źródło opisu: Prozami.pl
źródło okładki: Prozami
 
" Zawsze uważałem, że młoda żona to głupota, w przeciwieństwie do młodej kochanki...." cyt. str54

Taki mały fragment dla nas, abyśmy nigdy nie zapomniały !!!!!

"Dla mnie natomiast rozciapane kapcie, rozciągnięte podkoszulki i spódnice na gumce, w których przypominała kopkę siana. Jak mogła mnie pociągać seksualnie, miała na sobie flanelową koszulę nocną z wizerunkiem myszki Miki?! Nic dziwnego, że wylądowałem w łóżku Angeli....ona mnie witała zawsze w seksownych szlafroczkach.." cyt. str86

Panowie a to dla was.
" Miałem kochającą żonę, dwójkę udanych dzieciaków, dającą satysfakcję pracę i pieniądze. Czego mi brakowało do szczęścia? Czy zawsze jest tak, że docenia się to, co się miało, dopiero kiedy się straci?..."cyt. str92

Zdecydowanie trzeba ją przeczytać.

Mój umysł rozsypany na kawałki a moje "motyle w brzuchu" jeszcze nie odfrunęły w sina dal, takie emocje sprawiła mi autorka tej cudownej historii, nocka zawalona ale co tam nocka warto było.

Książka cudowna, trzymająca cały czas w napięciu, fabuła szybka, świetnie skonstruowana, czytając ją zapadasz się i zatapiasz się w świat Renaty i Roberta. O tej książce można pisać i pisać chcę podzielić się z wami wrażeniami ale nie, sami przeczytajcie i mam nadzieję, że tak jak ja będziecie całą ich historią oczarowani.

Miłość zawsze zwycięży ale czy na pewno?!

Zdecydowanie polecam
" Historia pewnego związku " oraz " Historia pewnej niewierności "- to historia pewnego cynicznego narcyza i szarej myszki - zostaje w głowie i daje do myślenia.
 
Dawno nie czytałam tak dobrej książki współczesnego pisarza.

Musze przyznać, że saga Orłowskich mnie powaliła na kolana.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz